Haluatko tehdä työtä perheiden kanssa, jotka ovat kokeneet lapsikaappauksen, elävät sen uhan alla tai keskellä kansainvälistä huolto- tai tapaamiskiistaa?

Etsimme suunnittelijan sijaista ajalle 11.6.2024-14.3.2025

Toiveemme:

Tunnet jo ennestään eroauttamista ja sinulla on kokemusta kouluttamisesta, tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa suomeksi ja englanniksi ja sopeudut pienen työyhteisön joustaviin työtehtäviin. Etuna on myös osaaminen  erilaisten hankkeiden koordinoinnista ja avustusten hausta. Lisäksi sinun tulee sitoutua arvoihimme.

Tarjoamme:

Mukavan työyhteisön, mahdollisuuden kehittää ja kehittyä sekä hyvän työterveyshuollon. Olemme Ensi- ja turvakotien liiton, Kansalaisareenan, Soste ry:n ja Missing Children Europen jäsenjärjestö, joten myös näiden yhteisöjen tuki on mukana työssäsi. Työtovereitasi ovat toiminnanjohtaja, vapaaehtoistyön koordinaattori, järjestösihteeri ja järjestöavustaja. Lue lisää www.kaapatutlapset.fi.

Työ on pääasiassa toimistotyötä. Tuet ja ohjaat vanhempia puhelimessa, chatissa, sähköpostitse, kasvokkain ja Teamsissa. Annat palveluohjausta myös perheiden kanssa toimiville muille ammattilaisille ja pyydettäessä koulutat heitä lapsikaappausasioissa. Toimit eri verkostoissa yhteyshenkilönämme ja järjestät perheille vertaistuellisia tapahtumia. Iltatyötä Teamsissa tai  vertaistukiiltojen parissa on muutaman kerran kuukaudessa ja viikonlopputyötä muutaman kerran vuodessa.

Työtä on mahdollista tehdä 80-100 % työajalla. palkka  kokoaikatyöstä on 2700-2800 €/kk.

Hakuaika päättyy 21.4.2024.

Kiinnostuitko?

Hae täyttämällä kysely: https://ensijaturvakotienliitto.fi/kaapatutlapset/suunnittelijan-sijaisuus/

Pyydämme lisätietoja tarvittaessa.