16.3.2021 18:00-19:30 Verkossa

Miten koronavuosi vaikutti kansainvälisten eroperheiden elämään? Entä vertaistukeen Kaapatut Lapset ry:ssä? Mitä haasteita ja mitä positiivista mahtui vuoteen?

Keskustelun tavoitteena on syventää ja jakaa ymmärrystä siitä, mitä kansainvälistä huoltokiistaa, lapsikaappauksen tai sen uhkaa kokeneet perheet ovat kokeneet koronavuonna ja miltä tulevaisuus näyttää.

Keskustelu on osa Poikkeusajan dialogeja, jolloin samana päivänä järjestetään ympäri Suomen suuri määrä keskusteluja elämästä koronan aikana ja tulevaisuudessa. Keskusteluista tehdään yhteenveto, jonka valtiovarainministeriö toimittaa valtion ja kuntien hallinnoille. Yhteenveto julkaistaan myös kaikkien hyödynnettäväksi osoitteeseen www.eratauko.fi sekä Kaapatut Lapset ry:n omilla nettisivuilla. Yhteenveto kirjoitetaan yleisellä tasolla niin, että osallistujia tai perheitä ei voi tunnistaa.

Kutsumme keskusteluun mukaan Kaapatut Lapset ry:n toimintaan osallistuvia henkilöitä – vertaisia ja vapaaehtoisia, jäseniä ja apua hakeneita perheitä. Meitä kiinnostaa juuri sinun kokemuksesi!

Keskusteluun mahtuu maksimissaan 10. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 14.3. suunnittelija Hillamarialle osoiteeseen suunnittelija@kaapatutlapset.fi.

Lisätietoja:
Hillamaria 0458553055, suunnittelija@kaapatutlapset.fi

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja viemään viestiä perheiden tarpeista!

Kokonaisuutta koordinoi DialogiAkatemia, Erätauko-säätiö, oikeusministeriö, Sitra ja valtiovarainministeriö.Â