12.12.2023 17:30-19:30

Tervetuloa mukaan monikulttuuristen yhden vanhemman perheiden olohuoneeseen, Moku-olkkariin! Moku-olkkari  tarjoaa mukavaa yhdessä oloa ja keskustelua vaihtuvista aiheista sekä osallistujien itse esiin nostamista teemoista. Jokaisessa Moku-olkkarissa on järjestetty maksuton iltapala sekä lastenhoito. Ohjelma on suomeksi, joten suomen ymmärtämistä tarvitaan, mutta keskusteluihin voi osallistua myös englannin kielellä.

Helsingin monikulttuurinen yhden vanhemman perheiden olohuone kokoontuu syksyllä Itä-Helsingissä kaksi kertaa kuukaudessa parillisten viikkojen tiistaisin klo. 17.30 – 19.30. Lisätietoa sekä tarkan osoitteen saat ilmoittautumalla suunnittelija@kaapatutlapset.fi tai 0458553055 . Halutessasi voit liittyä myös Helsingin moku-olkkarin Whatsapp-ryhmään tai moku-olkkareiden Facebook-ryhmään.

Olkkarin järjestävät yhteistyössä Kaapatut Lapset ry, Familia ry ja Päksy ry.

The Multicultural Living Room of Helsinki

The Multicultural Living Room of Helsinki meets every other week on Tuesdays 17.30-19.30 from 5.9 in Eastern Helsinki (Itä-Helsinki). You can get the exact address of the meeting and other additional information by asking Hilla, the Planner of Kaapatut lapset ry (by email at suunnittelija@kaapatutlapset.fi or by phone at 0458553055).