21.12.2023 17.30-19.30 Itä-Helsinki

Tervetuloa mukaan monikulttuuristen yhden vanhemman perheiden olohuoneeseen, Moku-olkkariin! Moku-olkkari  tarjoaa mukavaa yhdessä oloa ja keskustelua vaihtuvista aiheista sekä osallistujien itse esiin nostamista teemoista. Jokaisessa Moku-olkkarissa on järjestetty maksuton iltapala sekä lastenhoito. Ohjelma on suomeksi, joten suomen ymmärtämistä tarvitaan, mutta keskusteluihin voi osallistua myös englannin kielellä.

Helsingin monikulttuurinen yhden vanhemman perheiden olohuoneen syksyn viimeinen tapaaminen poikkeuksellisesti TORSTAINA 21.12. klo 17.30 – 19.30. Vieraana tällöin Mirva Keski-Vähälä Colour Boxista, joka ohjaa aikuisille taidelähtöistä työskentelyä. Lapsilla on omaa ohjelmaa hoitajien kanssa. Lisätietoa sekä tarkan osoitteen saat ilmoittautumalla suunnittelija@kaapatutlapset.fi tai 0458553055 . Halutessasi voit liittyä myös Helsingin moku-olkkarin Whatsapp-ryhmään tai moku-olkkareiden Facebook-ryhmään.

Olkkarin järjestävät yhteistyössä Kaapatut Lapset ry, Familia ry ja Päksy ry.

The Multicultural Living Room of Helsinki

The Multicultural Living Room of Helsinki meets in Eastern Helsinki (Itä-Helsinki). The last meeting of autumn season will be held on 21.12. with a special guest, Mirva from Colour Box. You can get the exact address of the meeting and other additional information by asking Hilla, the Planner of Kaapatut lapset ry (by email at suunnittelija@kaapatutlapset.fi or by phone at 0458553055).