Ilmoittautuminen Kaapatut Lapset ry:n ylimääräiseen kokoukseen.
Anna kaksi numeroa (esimerkiksi 26)

YLIMÄÄRÄINEN YHDISTYKSEN KOKOUS

Aika:          1.12.2022 klo 18:00

Paikka:       Toivon Talo Malmin kauppatie 26, 00700 Helsinki. Suositellaan etäosallistumista.

syyskokouksessa 30.11. päätettiin, että vuoden 2023 hallituksessa on kuusi varsinaista jäsentä. Riikka Agrebi on tämän jälkkeen eronnut hallituksesta. Kokouksessa on päätettävä, pidetäänkö kiinni kuudesta jäsenestä ja jos niin on valittava uusi jäsen hallitukseen Lisäksi on päätettävä, astuuko mahdollinen uusi  hallituksen jäsen heti tehtävään, vai voiko nykyinen hallitus toimia  loppuvuoden neljällä varsinaisella jäsenellä.

Vuoden 2023 hallituksessa ovat varsinaisina jäseninä Nora Dadi, Virpi Järvenpää, Nita Karlsson, Jonna Vanhatalo ja Yanika Wilén. Varajäseniä ovat Amna al-Rahal ja Dalia Mohamed.

Kokouksessa on jokaisella varsinaisella ja kunniajäsenellä yksi ääni. Kannatusjäsenellä on läsnäolo- ja puheoikeus. Kokous voi myöntää läsnäolo-oikeuden myös muille osallistujille.

Etäosallistumislinkki lähetetään  ilmoittautuneille kokouspäivän aamuna.

Jos olet kiinnostunut olemaan ehdolla hallitukseen, ota yhteyttä puheenjohtaja Minna Husuun, puheenjohtaja@kaapatutlapset.fi, puh. 050 475 1017.

Ilmoittaudu yllä olevalla lomakkeella.

Tervetuloa vaikuttamaan!