28.9.2023 17:30-19:20

Tervetuloa mukaan monikulttuuristen yhden vanhemman perheiden olohuoneeseen, Moku-olkkariin! Moku-olkkari  tarjoaa mukavaa yhdessä oloa ja keskustelua vaihtuvista aiheista sekä osallistujien itse esiin nostamista teemoista. Jokaisessa Moku-olkkarissa on järjestetty maksuton iltapala sekä lastenhoito. Ohjelma on suomeksi, joten suomen ymmärtämistä tarvitaan, mutta keskusteluihin voi osallistua englannin kielellä.

Vantaa-Keravan hyvinvointialueella monikulttuurinen yhden vanhemman perheiden olohuone kokoontuu Keravalla 28.9. ja 9.11. klo. 17:30-19:30 sekä Vantaalla 19.10. ja 7.12. klo. 17:30-19:30. Lisätietoa sekä tarkan osoitteen saat ilmoittautumalla kansalaistoiminta@kaapatutlapset.fi tai 0505543837. Halutessasi voit myös liittyä Moku-olkkareiden Facebook-ryhmään.

Olkkarin järjestävät yhteistyössä Kaapatut Lapset ry ja Familia ry.

The Multicultural Living Room of Vantaa-Kerava

The Multicultural Living Room of Vantaa-Kerava area meets in Kerava 28.9. ja 9.11. klo. 17:30-19:30 and in Vantaa 19.10. ja 7.12. klo. 17:30-19:30. You can get the exact address of the meeting and other additional information by asking Saara, the Coordinator of Volunteer Activities at Kaapatut Lapset ry (by email at kansalaistoiminta@kaapatutlapset.fi or 0505543837).

The meetings are organised in cooperation with Familia, Kaapatut lapset and Päksy.