6.3.2021 12.00 - 15.30 Teams, Teams

Toivon Talon Voimalauantaissa 6.3. pohditaan yhdessä omia ja perheen yhteisiä voimavaroja

Voimalauantain aikana pohditaan omia ja koko perheen yhteisiä voimavaroja yhdessä vertaisten kanssa. Aiheeseen etsitään uusia näkökulmia myös taidelähtöisiä menetelmiä hyödyntäen. Aikuisille ohjattuun taidetyöskentelyyn ovat myös lapset tervetulleita osallistumaan omalla tavallaan, ikätason mukaan – tai vaikka vaan tutkailemaan eri materiaaleja! Osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta taidetyöskentelystä, ainoastaan uteliaisuutta ja avoimen mielen.

Voimalauantai järjestetään koronavirustilanteen vuoksi etäyhteydellä. Voit siis tulla paikkakunnasta riippumatta mukaan tutkimaan perheesi voimavaroja taidelähtöisin menetelmin ja keskustellen! Tapahtumassa haluamme tarjota voimaannuttavan ja perheenjäsenten hyvinvointia tukevan hetken perheille, joissa on koettu lapsikaappaus, kaappausuhkaa tai vaikeaa kansainvälistä huoltokiistaa. Tapahtuma on maksuton.

Taidetyöskentelyä varten kotoa olisi hyvä löytyä seuraavat asiat: paperia, kyniä, mitä tahansa värejä (esim. liidut, vesivärit, maalit, värikynät), kahvia/mustaa teetä, foliorulla ja yllätyksen sisältävä kindermuna.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 28.2.!

Tapahtuma Facebookissa.

Kuva: Sharon McCutcheon / Pexels