Kaikilla päätöksillä kunnassa on vaikutuksia lapsiin ja perheisiin. Turvataan lasten ja perheiden hyvinvointi myös tulevaisuudessa oikeilla päätöksillä.

Ensi- ja turvakotien liitto ja sen jäsenyhdistykset auttavat vaikeissa tilanteissa eläviä vauvoja, lapsia ja perheitä kaikkialla Suomessa. Liitto tukee vanhemmuutta vaikeuksissa ja eroissa ja ehkäisee perheväkivaltaa. Kuntavaaleissa 2021 pidämme tärkeänä, että rakennamme yhdessä kuntia, joissa jokainen on turvassa. Nosta vaaleissa esiin näitä sisältöjä ja vaikuta niiden puolesta.

Katso tarkemmat vaalitavoitteet Ensi- ja turvakotien liiton sivuilta: Kuntavaalit 2021.

Lue Ensi- ja turvakotien liiton jäsenlehti Enskan juttu: Kuntavaalit ovat myös lapsi- ja perhevaalit

Kuntavaaliteesit 2021 -esite.

Kuuntele podcast Spotifystä: Lapset ja perheet ovat kunnan tulevaisuus Keskustelemassa Ensi- ja turvakotien liiton pääsihteeri Riitta Särkelä, Tampereen ensi- ja tuevakotiyhdistyksen toiminnanjohtaja Maria Länsiö ja Oulun ensi- ja turvakotiyhdistyksen toiminnanjohtaja Timo Peltovuori.