7.10.2023 10-16

Tervetuloa osallistumaan eronneille vanhemmille tarkoitettuun työpajapäivään, jossa erokokemusta ja eron jälkeistä vanhemmuutta käsitellään taidelähtöisin menetelmin. Osallistumiseen ei vaadita mitään erityistaitoja tai osaamista. Riittää, että haluat käsitellä vanhemmuus- ja eroteemaa omasta näkökulmastasi, omakohtaisen kokemuksen kautta. Tapahtuman kieli on suomi, mutta apukielinä voi käyttää englantia ja espanjaa.

Lastenhoitomahdollisuus 4-10-vuotiaille lapsille (rajallisesti paikkoja).

Työpajaan osallistuminen maksaa 10 €/ henkilö. Päivän aikana osallistujille tarjotaan aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounas.

Työpajan toteuttavat yhteistyössä Familia ry, Kaapatut Lapset ry ja Ensi- ja turvakotien liiton (ETKL) Ero lapsiperheessä-työ.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen: Erosta yli! työpajapäivä eronneille vanhemmille – Ensi- ja turvakotien liitto (ensijaturvakotienliitto.fi)

In English:

We welcome you to join us at our workshop day designed for parents who have gone through divorce or separation. This workshop employs artistic methods to delve into experiences relating to divorce and parenting after divorce. Participation does not require previous expertise or participation in similar events. The program is in Finnish but you can use English and Spanish as assisting languages.

Childcare will be provided for 10 children between ages 4-10 yrs (limited spaces available).

Participation fee is 10€/person. Lunch, morning and afternoon coffees will be provided for.

The workshop is organized jointly with Familia ry, Kaapatut Lapset ry and Ensi- ja Turvakotien liitto (ETKL) Ero lapsiperheessä-työ.

More information & registration: Erosta yli! työpajapäivä eronneille vanhemmille – Ensi- ja turvakotien liitto (ensijaturvakotienliitto.fi)

Lisätietoja/Further inquiries:

Päivi Hietanen