7.10.2023 10.00-16.00 Familia ry, Lintulahdenkatu 10, Helsinki

Tervetuloa osallistumaan eronneille vanhemmille tarkoitettuun työpajapäivään, jossa erokokemusta ja eron jälkeistä vanhemmuutta käsitellään taidelähtöisin menetelmin.

Osallistumiseen ei vaadita mitään erityistaitoja tai osaamista. Riittää, että haluat käsitellä vanhemmuus- ja eroteemaa omasta näkökulmastasi, omakohtaisen kokemuksen kautta.

Aikataulu

10.-10.15 Tervetulokahvit ja päivän avaus

10.15-10.30 Päivän kulku ja esittäytyminen

10.30-12 Työpajan 1. osuus

Ensimmäinen työpaja osuus on kirjoittamalla sanataiteilua. Osuuden ohjaa Mari Rummukainen.

12-13 Lounas

13-15.30 Työpajan 2. osuus

Toinen työpaja osuus toteutuu kuvataiteen keinoin. Osuuden ohjaa Ahuti Karhumetsä.

15.30-16 Päivän yhteinen päätös

Osallistumiskielet: suomi, englanti ja espanja. Ohjaus kieli on suomi ja tulkkaus toteutuu englanniksi ja espanjaksi.

Lastenhoito: on mahdollinen 10 lapselle iältään 4-10-vuotta. Ilmoita ilmoittautumisen yhteydessä tarvitsetko lastenhoitoa.

Hinta: Työpajaan osallistuminen maksaa 10 €/ henkilö. Maksulla katetaan materiaali- ja tarjoilukuluja. Mahdollista matka- ja majoituskuluista vastaavat osallistujat itse. Päivän aikana osallistujille tarjotaan aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounas.

Paikka: Työpaja toteutetaan Familia ry:n tiloissa, Lintulahdenkatu 10, Helsinki (Sörnäinen). Paikkaan on hyvät kulkuyhteydet: bussi, metro, raitiovaunu.

Työpajan toteuttavat yhteistyössä Familia ry, Kaapatut Lapset ry ja Ensi- ja turvakotien liiton (ETKL) Ero lapsiperheessä-työ.

IN ENGLISH

Workshop day for divorced/separated parents

We welcome you to join us at our workshop day designed for parents who have gone through divorce. This workshop employs artistic methods to delve into experiences relating to divorce and parenting after divorce. Participation does not require previous expertise or participation in similar events.

Schedule:

10:00-15:00 – Registration and Welcome Coffee

10:15-10:30 – Overview of the program for the day & introductions

10:30 – 12 – Workshop part I.

12-13 – Lunch

13- 15:30 – Workshop part II.

15:30-16 – Closing together

Childcare will be provided for 10 children between ages 4-10 yrs. Please indicate if you require childcare when you register.

Participation fee is 10€/person. This fee will cover costs and materials for the workshop, along with refreshments. Participants are responsible for travel and accommodation expenses. Lunch, morning and afternoon coffees will be provided for.

The workshop is organized jointly with Familia ry, Kaapatut Lapset ry and Ensi- ja Turvakotien liitto (ETKL) Ero lapsiperheessä-työ.

Further inquiries/ Lisätiedot:

Päivi Hetanen paivi.hietanen@etkl.fi, 050-4385290

valokuva:Pixabay

ILMOITTAUTUMINEN Erosta yli työpaja 7.10.2023
Osallistuminen voi perua maksutta 29.9. 2023 mennessä.
Varmista, että sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein. Make sure, that e-mail address is written right.
If you child needs childcare, write hera child´s name and age.
Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.
reCAPTCHA is required.