12.4.2024 Uutelan kota

Grilli-ilta kutsuu matalalla kynnyksellä grillaamaan, juttelemaan ja nauttimaan ympäröivästä Uutelan luonnosta. Grilli-illat Uutelan kodalla kevätkaudella kerran kuussa perjantaisin seuraavasti:

12.4 klo 17.30 – 19.30

Illan aikana ei järjestetä lastenhoitoa, vaan vanhemmat vastaavat lapsistaan. Jokainen osallistuja tuo omaan ruokavalioon sopivat eväät. Me tarjoamme grillausmahdollisuuden kodan suojissa ja apua grillaamiseen tarvittaessa.

Illan järjestävät yhteistyössä Kaapatut Lapset ry ja Familia ry. Mukaan ovat tervetulleita lapset ja aikuiset, jotka kuuluvat Kaapatut Lapset ry:n tai Familia ry:n kohderyhmiin, eli kaikki kahden kulttuurin perheet sekä lapsikaappausta, kaappausuhkaa tai kansainvälistä huoltokiistaa kokeneet perheet.

Ei ennakkoilmoittautumista, tule vain mukaan! Lisätietoja illan ohjaajalta Yanikalta, puh. 050 3660551

In English:

The BBQ evenings at the Uutela BBQ cabin (Finnish barbeque “kota”) organized by Kaapatut Lapset ry and Familia ry offer cozy atmosphere, company of peers and possibility to prepare food on open fire grill.

Families and persons that are involved in Familia ry’s or Kaapatut Lapset ry’s activities are welcome! In the event parents look after their children. Child care is not provided by the organizers. Please bring your own foods suitable to your dietary needs. We prepare and tend to the fire in the cabin and assist with it as needed.

No registration needed – feel free to just come and join us at Uutela! More information: Yanika, 050 3660551

The BBQ Evenings will be organized on the 4th of April, at 17:30-19:30