Hei Kaapatut Lapset ry:n vertainen tai vertaisuudesta kiinnostunut, tervetuloa vertaisten koulutusviikonloppuun!

Koulutus on suunnattu Kaapatut Lapset ry:n vertaisille ja vertaisuudesta kiinnostuneille. Koulutusviikonlopun tarkoituksena on kouluttaa vertaisina toimivia vapaaehtoisia tehtävän teemoista sekä tukea heidän jaksamistaan vapaaehtoistehtävän arjessa. Vertaisina toimivat vapaaehtoiset tukevat Kaapattujen Lasten toiminnan piirissä olevia, vertaistukea kaipaavia kansainvälisen huoltajuuskiistan, kaappauksen tai sen uhan kokeneita vanhempia, lapsia ja nuoria.

Koulutus järjestetään hotelliympäristössä Helsingin läheisyydessä 16.-17.3.2024. Kaukaa tulevat voivat saapua jo koulutusta edeltävänä iltana 15.3. Tarkempi paikka sekä koulutuksen sisältö ilmoitetaan osallistujille myöhemmin. Ilmoittautuminen on kaikille vertaisille tai vertaistoiminnasta kiinnostuneille avoin ja viikonloppuun osallistuminen on maksutonta, mutta osallistujilta edellytetään vähintään yhden uuden tuettavan vastaanottamista tämän vuoden aikana sekä vertaistoimintaan käytettyjen vapaaehtoistuntien kuukausittaista kirjaamista. Osallistujille kustannetaan majoitus, ruokailut sekä lastenhoito koulutuksien ajaksi. Myös mahdolliset matkakulut korvataan.

Ilmoittaudu viikonloppuun 29.2.2024 mennessä täyttämällä alla oleva lomake. Ilmoittautuminen on sitova ja paikkoja on rajoitetusti.

Ilmoittautumalla sitoudut Kaapatut Lapset ry:n arvoihin sekä turvallisemman tilan periaatteisiin. Lue lisää Kaapattujen Lasten arvoista sekä turvallisemman tilan periaatteista täältä.

HUOM!

Mikäli ilmoittautunut ei osallistu ohjelmaan tai ei saavu paikalle ilman perusteltua syytä, veloitamme ilmoittajalta ilmoitettujen osuuden viikonlopun kustannuksista (sisältäen osuuden tilavuokrista, ruuista ja muista mahdollisista kustannuksista). Ilmoittaja on vastuussa kaikista ilmoittamistaan henkilöistä.

Peruutukset viimeistään 6.3.2024. Viime hetken peruutuksista vaadimme lääkärintodistuksen tai muun vastaavan selvityksen peruutuksen syystä.

Lisäkysymyksiin vastaa vapaaehtoistyön koordinaattori Saara: kansalaistoiminta@kaapatutlapset.fi & 0505543837

Ilmoittautuminen päättynyt: Voit kysyä vielä mahdollisuudesta Saaralta: Saara: kansalaistoiminta@kaapatutlapset.fi & 0505543837