Olemme huomioineet koronavirustilanteen turvakodin arjessa ja Koivulan toiminnassa.

TURVAKODIN toiminta jatkuu normaalisti riskiryhmät huomioiden. Kriisipuhelimemme p. 040 4555 543 päivystää 24/7.

KOIVULA:
Asiakastapaamiset järjestetään. Pyydämme kuitenkin asiakkaitamme huomioimaan, että flunssaoireisena ei voi tulla tapaamisiin ja/tai mikäli on palannut juuri ulkomailta, 14 vrk:n karanteeni on voimassa.
– Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden toteuttaa tapaamiset myös puhelimen ja etäyhteyden välityksellä.
– Otathan yhteyttä Koivulan puhelimeen p. 040 773 1063 (8.00-16.00) tai työntekijöihin, mikäli haluat sopia tapaamisen siirrosta/peruuttamisesta tai etäyhteyden järjestämisestä!

Ryhmätoiminta on keskeytetty toistaiseksi. Jatkamme ryhmätapaamisia näillä näkymin toukokuun puolella. Tiedotamme asiakkaillemme ryhmien jatkumisesta.

CAHTIT:
Ensi- ja turvakotien liitto tehostaa verkkoauttamista ja matalan kynnyksen chatin tukea laajentamalla chatin aukioloaikoja. Kaikki chatit ovat nyt auki arkipäivisin klo 10-15 ainakin maaliskuun loppuun asti sekä muina erikseen ilmoitettuina aikoina. Chattiin pääsee osallistumaan verkkosivujemme kautta. Lisää tietoa chateista ja aukioloajoista täältä: https://ensijaturvakotienliitto.fi/tietoa-liitosta/nain-me-autamme/apua-verkossa/.
Katso myös: https://nettiturvakoti.fi/.