LASTEN, NUORTEN JA PERHEIDEN HELPOSTI TAVOITETTAVA OHJAUS- JA NEUVONTAPALVELU PERHEINFO PALVELEE PUHELIMESSA JA CHATISSA

Neuvontapalvelu on tarkoitettu Rovaniemellä asuville sekä paikkakunnalle muuttaville. Palvelun avulla asukas saa tietoa perheen hyvinvointia vahvistavista toiminnoista ja palveluista. Lapsille, nuorille ja perheille on tarjolla mm. harrastuksia, kerhoja, vertaisryhmiä, lastenhoitoa sekä parisuhdetta vahvistavia palveluja.

Kysyttävää lapsiperheitä koskevista asioista? Perheinfo palvelee ma-pe klo 15–16. Yhteyden saa joko puhelimitse soittamalla numeroon 016 322 6500 tai chatin kautta. Muina aikoina voit ottaa yhteyttä Pyydä apua! -napin kautta.

Pyydä apua! -nappi on lapsiperheille, nuorille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Palvelun kautta voi pyytää apua, kysyä neuvoa tai jättää yhteydenottopyynnön omaan tai läheisen tilanteeseen liittyen. Yhteydenottoihin vastaavat 1-2 arkipäivän aikana Rovaniemen perhekeskuksen työntekijät lasten, nuorten ja perheiden palveluista.

Voit täyttää ja lähettää viestin ilman tunnistautumista tai kirjautumista, nimellä tai nimimerkillä. Palveluun jätetään yhteystietiedot yhteydenottoa varten. Lähetetty viesti ei tallennu lähettäjälle. Palvelu on tietoturvallinen.

pyyda-apua-final-250pikselia.png
PYYDÄ APUA!

Pyydä apua on lapsiperheille ja nuorille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Nappia painamalla avautuu yhteydenotto lomake, jolla voit kysyä neuvoa tai pyytää apua omaan tai läheisesi tilanteeseen liittyen. Yhteydenottoihin vastaavat Rovaniemen perhekeskuksen työntekijät lasten, nuorten ja perheiden palveluista. Vastaamme mahdollisimman pian, viimeistään 1-2 arkipäivän aikana.