Tervetuloa sivulle, jolta löydät linkit avoimiin ryhmiimme.

Alla olevasta valikosta löydät ryhmän nimeä napsauttamalla osallistumislinkin ja lisätietoa alkavaan ryhmään.

Ryhmälinkit julkaistaan viimeistään puolta tuntia ennen ryhmän alkua. Jos ryhmän linkkiä ei näy valikon aukaistuasi, päivitä sivu. Jos linkkiä ei edelleenkään näy, ota yhteyttä ryhmän kohdalta löytyvään numeroon. Otamme osallistujia ryhmiin vielä viisi minuuttia merkityn ryhmän alkamisajan jälkeen, tulethan siis ajoissa linjoille.

Rovaniemen kaupungin perhevalmennuksen kokonaisuutta täydentävät ryhmät:

• Yhdessä kohti uutta elämäntilannetta – ryhmä perheille, joissa raskaus on edennyt noin raskausviikoille 34–40.
  • Hiero vauvaa – ryhmä perheille, joissa on vähintään kaksi viikkoa vanha vauva (avoin kaikille perheille)
  • Vanhempien jaksaminen ja vauvan uni perheille, joissa on vähintään neljä kuukautta vanha vauva (avoin kaikille perheille)

Voitte osallistua ryhmään, kun vauvan odotus on noin raskausviikoilla 34–40. Ryhmässä keskustellaan vanhemmuudesta, voimavaroista, parisuhteen merkityksestä sekä perhe-elämän rooleista.

Keväällä 2024 ryhmä kokoontuu joka kuukausi keskiviikkoisin klo 17–18 osoitteessa Ruokasenkatu 2A, 4.krs.

Ryhmän ohjaajina toimivat Lähisuhde- ja väkivaltatyön avopalvelun sekä avopalveluyksikkö Tuulian ohjaajat. Lisätietoja saat puhelinnumeroista 040 6310122 tai 040 6307688.

Seuraava ryhmä järjestetään maanantaina 25.3.2024 kello 10, jolloin aiheena on Rentoutta ja hyvää oloa vauvahieronnalla.

Viikoittaiset teemat näet täältä

Apua yhteyden muodostamiseen: 040 688 5693

Seuraava Vanhempien jaksaminen ja vauvan uni -ryhmä järjestetään keskiviikkona 3.4.2024 kello 15.30.

Lisätietoja löydät täältä.

Apua yhteyden muodostamiseen ja lisätietoja ryhmästä: 040 688 5693

Ohje Teams – yhteyden muodostamiseen

Tietokone:

Sinun ei tarvitse ladata Teamsia koneellesi, linkin klikkaus riittää, jos sinulla on käytössä Chrome-nettiselain.

1. Paina yllä olevan, haluamasi ryhmän ”Liity Microsoft Teams-kokoukseen” -linkkiä. Tietokoneesi kysyy haluatko ladata Teams- sovelluksen vai liittyä verkossa. Voit valita ”liity verkossa” -vaihtoehdon, Klikkaa ”jatka tällä selaimella” neliötä selaimessa.
  2. Selain pyytää lupaa käyttää mikrofoniasia ja kameraa. Anna lupa näihin ja selain siirtyy näkymään, jossa se pyytä nimesi (tai voit halutessasi antaa myös nimimerkin), paina nimen kirjoittamisen jälkeen Liity nyt-näppäintä.
  3. Tulet odotustilaan, josta ryhmän ohjaaja hyväksyy sinut osallistujaksi.

Tästä voit katsoa ohjevideon Chrome-selaimella osallistumiseen.

Mobiililaite:

1. Asenna Teams-sovellus puhelimesi sovelluskaupasta (esim. Google Play-kaupasta tai App storesta) ennen kokousta, et tarvitse kuitenkaan Teams-tunnusta. Jos et asenna Teams-sovellusta etukäteen, laitteesi pyytää sinua asentamaan sen, kun yrität liittyä kokoukseen.
  2. Sinun ei tarvitse kirjautua Teams-sovellukseen.
  3. Kun napautat ryhmän linkkiä, laitteesi kysyy millä sovelluksella haluat osallistua ryhmään, valitse Teams-sovellus.
  4. Valitse ”Liity vieraana vieraana”.
  5. Anna sovellukselle sen pyytämät käyttöoikeudet. Halutessasi voit poistaa sovelluksen tapaamisen jälkeen.
  6. Sovellus kysyy nimeäsi, kirjoita nimesi tai nimimerkkisi, jonka jälkeen paina ”Liity vieraana”- painiketta.
  7. Tulet odotustilaan, josta ryhmän ohjaaja hyväksyy sinut osallistujaksi.