TURVAKOTI avoinna 24/7, puh. 040 584 0021

KESKUSTELU- JA AJANVARAUSPUHELIN avoinna arkisin klo 8-18, p. 040 631 0122

Autamme myös poikkeusaikana

Arjessa kohtaamme normaalioloissakin, mutta myös nykyisenä poikkeusaikana epävarmuutta ja pulmia, joihin tarvitaan ulkopuolista apua. Laajennamme verkkopalvelujamme ja niiden ajantasaisen saavutettavuuden löydät näiltä sivuilta.
Turvakoti on auki 24/7. Voit soittaa suoraan turvakotiin tarvitessasi apua lähisuhdeväkivaltaan tai sen uhkaan. Puh: 040 584 0021. Ensikoti Talvikki ja Ensituki  jatkavat toimintaansa mahdollisimman normaalisti. Laitosyksiköihin vierailuja on rajoitettu siten, että ainoastaan asiakkaan lapset ja puoliso tai lapsen toinen vanhempi voivat vierailla etukäteen sovitusti. Kannustamme läheisiä pitämään yhteyttä etäyhteyksin.

Matalan kynnyksen avopalvelut

Käytössäsi on laajennetut palvelut chatissa. Tarjolla olevat chatit näet chat-ikkunassa sivun alalaidassa.

Avopalveluyksikkö Tuulia toimii normaalisti ja hyödyntää etäyhteyksiä toiminnassaan.

Vauva- ja pikkulapsiperheiden avopalvelu auttaa edelleen. Suosimme yhteydenottoja puhelimitse sekä etäyhteyksin. Avoimet Uni-ryhmät toteutetaan verkossa.

Kriisikeskus ja Lähisuhde- ja väkivaltatyön avopalvelu auttavat sinua arkisin. Ajanvaraus puhelimitse, tapaamiset puhelimitse sekä etäyhteyksin.

Vertaisvoimaa vanhemmille -hanke  avaa vertaistuellisen ryhmätapaamistilan lähiaikana. Seuraa ilmoitteluamme!
Matalan kynnyksen avopalveluissa verkkoryhmät toteutuvat normaalisti, muut ryhmät ovat tauolla.

Ole rohkeasti yhteydessä meihin! Pidetään huolta itsestä ja toisistamme!

SEURAA MEITÄ SOMESSA: