Mitä tehdä yhdessä perheen kanssa hiihtolomalla omassa kotipitäjässä?

Tästä ajatuksesta on syntynyt lapsiperheille suunnattu, kaikille avoin talvinen tapahtuma, Lähteentien Talvirieha. Halusimme tarjota tekemistä ja mukavaa yhdessäoloa hiihtolomaviikolle.

Talvirieha järjestetään tänä vuonna jo viidennen kerran.  Ohjelmassa on aiempien vuosien tapaan mm. Enskan erikoiskoe, kasvomaalausta ja talutusratsastusta sekä uutena keppihevosrata, jonne voi tulla kokeilemaan esteratsastusta myös oman keppihevosen kanssa. Tapahtuma on kaikille osallistujille maksuton ja tarjolla on lämmintä mehua. Alueella on myös mahdollista paistaa makkaraa ja nauttia omia eväitä.

Mukana yhteistyössä ovat Lähteentien Pirtti, Suomen Karva-Kaverit ry/Karva-Kaverit, Arctic Naturen eräratsut ja GTK. Lähteentien Pirtti viettää 9v. juhlia samaan aikaan. Pirtillä on kahvitarjoilu sekä avoimet ovet, jolloin pääsee tutustumaan pirtillä esillä oleviin paikallisten taiteilijoiden teoksiin.

Lapin ensi- ja turvakodin vapaaehtoiset ovat olleet suurena apuna niin Talviriehan ideoinnissa kuin tapahtuman järjestämisessäkin. Suuri kiitos heille!

Nähdään Lähteentien Talviriehassa torstaina 8.3.2018
klo 13-16. Tervetuloa!