29.–30.1.2018 Koulutuskeskus Sopukka Uusi Porvoontie 482, 01120 Västerskog

Tavoitteena on päivittää Sofia-asiakastietojärjestelmän käyttöä ja tutustua uudistuksiin, vahvistaa tietoutta asiakasasiakirjahallinnon tulevista muutoksista sekä kuulla käyttäjien kokemuksia kehittämistyön tueksi.

Työkokous on tarkoitettu Sofiaa käyttäville jäsenyhdistystemme työntekijöille, päälliköille ja toiminnanjohtajille.

Lisätietoja:
kehittämispäällikkö Jussi Pulli
p. 0405041673, jussi.pulli@etkl.fi

Jäsenyhdistyksille

Maanantai 29.1

klo 11-12 Lounas ja majoittuminen

12-12.20 Työkokouksen avaus / Jussi Pulli

12.20- 16.00 Sofia arjessa / Tuomo Lesonen ja Mikko Tolonen Netproce oy

13.45-14.15 Kahvitauko

14.15-16.15 Sofia arjessa jatkuu

16.15- 18.00 Terveiset sosiaali- ja terveydenhuollon tietosuojapäiviltä, Kansa-koulu-hankkeen valmentaja valmennus ja jäsenyhdistykset / Jussi Pulli

18- Mahdollisuus saunomiseen ja ulkoiluun

20- Päivällinen Sopukan tapaan

Tiistai 30.1

8-9 Aamupala

9-11.00 Tiedon keruun merkitys – kehittämisen ja vaikuttamistyönpohjana. Tiedon keruu yhdistysten arjessa/ Sari Laaksonen

11.00-12 EU;n tietosuojadirektiivi – miten meidän tulee varautua siihen? / Jussi Pulli, Arja Kilpeläinen ja Satu Moisio

12-13 Lounas

13-15.00 Sofia ja työmuodot – mitä erityiskysymyksiä nousee työmuodoista?- miten vahvistamme työmuodoittain yhtenäistä Sofian käyttöä

14.00 Kahvit työskentelyn lomassa

14.45-15 Työkokouksen päätös

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen työkokoukseen - SOFIA TYÖKOKOUS ON TÄYNNÄ! Otamme osallistujia jonotuslistalle. Lähetä tieto halusta osallistua työkokoukseen jussi.pulli@etkl.fi
SOFIA TYÖKOKOUS ON TÄYNNÄ! Otamme osallistujia jonoon eli lähetä tiedot halusta osallistua työkokoukseen, jos tulee peruutuksia osoitteeseen jussi.pulli@etkl.fi Työkokoukset on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille ja luottamushenkilöille. Tervetuloa oppimaan, kehittymään ja saamaan ammatillista vertaistukea.
Koulutuspaikka

Työkokoukset toteutetaan liiton ylläpitämässä Koulutuskeskus Sopukassa (Uusi Porvoontie 482, 01120 Västerskog, Sipoo)

sopukka5sopukka6
Sopukassa majoitutaan kahden hengen huoneissa.
Hinta ja peruutusehdot
Työkokoukset ja majoittuminen Sopukassa ovat jäsenyhdistysten väelle maksuttomia. Osallistumisen voi perua 14 vrk ennen tilaisuutta. Peruutuksen tullessa myöhemmin, peritään 75€ peruutusmaksu. Osallistujan  voi halutessaan vaihtaa.