Tee yrityksen joululahjoitus Ensi- ja turvakotien liitolle

Yli puolet vauvaperheistä tarvitsisi apua vauva-aikana, mutta apua ei ole tarpeeksi tarjolla.

Valitse lahjoituskohteeksi Ensi- ja turvakotien liitto. Me autamme vaikeissa ja turvattomissa oloissa eläviä lapsia ja perheitä, sekä teemme lähisuhdeväkivaltaa ehkäisevää työtä.

Vuonna 2023 autoimme yli 21 000 apua hakevaa, vaikeassa elämäntilanteessa olevaa lasta ja vanhempaa. Yrityslahjoituksilla on merkittävä rooli työmme jatkumisessa ja avun tarjoamisessa.

Paras lahja lapselle on turvallinen koti.

Tilaa lahjoituslasku

Tilaa yrityksen joululahjoituksen lasku alla olevalla lomakkeella. Lähetämme laskun antamillasi tiedoilla ja lahjoitukseen liittyvät joulutervehdykset antamaanne sähköpostiosoitteeseen.

Yrityslahjoitus
reCAPTCHA is required.

Voit lahjoittaa myös suoraan tekemällä tilisiirron Ensi- ja turvakotien liiton lahjoitustilille alla olevilla tiedoilla. Huomioithan, että vain laskun tilaamalla saat kuitin kirjanpitoa varten.

Ensi- ja turvakotien liitto ry
Nordea FI8710123000207454
Osuuspankki FI5455412820013200

Yrityksen joululahjoituspaketit

250-999€

• Sähköinen joulutervehdys eri kieliversioilla (suomi, ruotsi, englanti) käytettäväksi esimerkiksi somessa tai sähköisessä joulutervehdyksessä

1000-4999€

• Sähköinen joulutervehdys eri kieliversioilla
  • Joululahjoittaja 2024 -logo vapaasti käytettäväksi joulun ajan viestinnässänne

5000-9999€

• ETKL:n kiitossitaatti viestintäänne

10 000 € tai suurempi lahjoitus

• Joululahjoittaja 2024 -logo
  • ETKL:n kiitossitaatti viestintäänne
  • Lahjoittajadiplomi

Näin lahjoituksesi auttaa

Yli puolet vauvaperheistä sanoo tarvitsevansa apua vauva-aikana, mutta apua ei ole saatavilla tarpeeksi. Hyvinvointiin vaikuttavaa yksinäisyyttä kertoo kokeneensa lähes kolmannes vauvan vanhemmista. 15 prosenttia raskaana olevista naisista jatkaa alkoholin käyttöä saatuaan tiedon raskaudesta. Vuosittain noin 300 lasta joutuu hoidettavaksi vanhemman kovakouraisesta kohtelusta johtuen.

Auta ehkäisemään vauvoihin kohdistuvaa kaltoinkohtelua, laiminlyöntiä ja väkivaltaa, mahdollistamalla ammattilaisille koulutusta ja materiaalia riskissä olevien perheiden tunnistamiseen ja tukemiseen.

Mahdollista perheille matalan kynnyksen tukea, kuten vauvaperheiden chat-keskusteluapua, jolloin apua voi saada, ennen kuin ongelmat syvenevät.

Ennaltaehkäise huostaanottoja. Työmme auttaa kaltoinkohtelun riskissä olevia vauvoja ja tukee vanhempia turvalliseen vanhemmuuteen.

Varmista avun jatkumista myös tulevaisuudessa. Sosiaali- ja terveysjärjestöiltä aiotaan leikata joka neljäs euro vuoteen 2027 mennessä. Tämä on todella hälyttävää, sillä avun tarve perheissä on kasvanut räjähdysmäisesti viime vuosien aikana. Hädän kasvaessa myös kaltoinkohtelun ja väkivallan riski kasvaa.

Rahankeräyslupa

Poliisihallitus on 16.12.2020 myöntänyt Ensi- ja turvakotien liitto ry:lle 1.1.2021 alkaen toistaiseksi voimassa olevan rahankeräysluvan numero RA/2020/1625.

Rahankeräyksen tuotto käytetään vaikeissa ja turvattomissa oloissa elävien lasten ja perheiden tukemiseen sekä perhe- ja lähisuhdeväkivallan ehkäisemiseen sekä näihin toimintoihin liittyvään vaikuttamis- ja kehittämistyöhön.

Haluatko kysyä yrityslahjoituksesta?
Ole yhteydessä varainhankintapäällikköömme Henna-Riikka Myrskylään sähköpostitse etunimi.sukunimi(at)etkl.fi tai puhelimitse 050 575 4586.