Haemme projektiasiantuntijaa Nuoret aikuiset Turvallisille raiteille -hankkeeseen määräaikaiseen työsuhteeseen 31.7.2025 asti. Tehtävään kuuluu lähisuhdeväkivaltaa käyttävien nuorten aikuisten kanssa toteutettavan väkivaltatyön kehittäminen, nuorille aikuisille suunnattu viestintä sekä ammattilaisille tiedon jakaminen lähisuhdeväkivallasta ilmiönä ja lähisuhdeväkivallan tekijöille tarjottavista palveluista.

Työ edellyttää lähisuhdeväkivaltaan liittyvää osaamista, projektihallinnan taitoja, itsenäistä työskentelyotetta, viestintäosaamista ja sote-alan verkostoissa toimimisen tuntemusta.

Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, hyvää kirjallista ja suullista ilmaisutaitoa, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä digi- ja sosiaalisen median osaamista.

Arvostamme nuorten kanssa työskentelyyn liittyvää osaamista ja järjestökokemusta.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja yhteiskunnallisesti vaikuttavan tehtävän arvostetussa ja kehittyvässä järjestössä. Olemme tiivistä yhteistyötä tekevä, keskusteleva ja aikaansa seuraava asiantuntijayhteisö, jossa kannustamme ja tuemme toisiamme.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 8.8. mennessä rekry@etkl.fi

Haastattelut toteutetaan 20.8. (haastatteluihin kutsut tulevat 13. tai 14.8.) Tehtävä alkaa syyskuussa.