Ensi- ja turvakotien liitto osallistuu Helsingin Pride-kulkueeseen, joka järjestetään lauantaina 29.6.

Tervetuloa mukaan marssimaan yhdessä Ensi- ja turvakotien liiton kanssa! Mukaan ovat tervetulleita kaikki jäsenyhdistyksemme työntekijät, asiakkaat, jäsenet, vapaaehtoiset ja muut, jotka haluavat osoittaa mieltä tärkeän asian puolesta. Rauha ja toivo syntyvät tekojen kautta, ylpeydellä ja yhdessä.

Vuoden 2024 Helsinki Priden teemana on Rauha ja toivo. ”Rauha on kaikkien yhteiskuntien ja yksilöiden oikeus. Toivoa tarvitsemme erityisesti silloin, kun rauha ei ole itsestäänselvyys. Toivo valaa uskoa tulevaisuuteen sekä ennen kaikkea antaa voimaa tavoitella meille kuuluvia oikeuksia ja oikeudenmukaisempaa maailmaa”, kuvataan Helsinki Priden sivuilla vuoden 2024 teeman merkitystä.

Ensi- ja turvakotien liitto haluaa olla mukana tukemassa ja edistämässä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvien ihmisten oikeuksia, osallisuutta ja hyvinvointia vuoden jokaisena päivänä.

Lisätietoja: tiuku.pennola@etkl.fi

Muista alueellisista Pride-tapahtumien päivämääristä ja sisällöistä voit lukea täältä: Pride-tapahtumat Suomessa | Seta ry.