Haemme asiantuntijaa vaativaan vauvatyöhön toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Tehtävään kuuluu yhteistyö jäsenyhdistysten kanssa  vauvatyön kehittämiseksi, yhdistysten osaamisen vahvistamiseksi sekä odotus- ja vauva-aikaan liittyvä vaikuttamistyö. Työ edellyttää uuden tiedon seurantaa, analysointia ja tuottamista sekä kouluttamista ja toimimista sote-alan verkostoissa.

Odotamme sinulta ylempää korkeakoulututkintoa, hyvää kirjallista ja suullista ilmaisutaitoa, esiintymistottumusta ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Arvostamme odotus- ja vauva-aikaan liittyvää osaamista, vauvaa odottavien ja vauvaperheiden tukimuotojen tuntemusta ja järjestökokemusta.

Katsomme eduksi tietojärjestelmien hallinnan, digiosaamisen ja lastensuojelutyön tuntemuksen.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän arvostetussa ja kehittyvässä järjestössä, yhteiskunnallisesti merkittävän työn sekä hyvät työsuhde-edut. Olemme matalahierarkkinen, tiivistä yhteistyötä tekevä, keskusteleva ja aikaansa seuraava asiantuntijayhteisö.

Kiinnostuitko? Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 4.3.2024 mennessä sähköpostitse rekry@etkl.fi. Toivomme, että voit aloittaa työn mahdollisimman pian.

kehittämispäällikkö Hanna Sellergren
hanna.sellergren@etkl.fi, puh. 040 543 0010