Haemme kehittämispäällikköä vakituiseen työsuhteeseen nykyisen siirtyessä eläkkeelle.

Kehittämispäällikkönä vastaat esihenkilönä lapsilähtöisen päihdetyön ja vaativan vauvatyön tiimeistä sekä kuulut laajennettuun johtoryhmään. Tehtävänäsi on johtaa työmuotojen kokonaisuuksia, vastata hallintotehtävistä ja raportoinnista sekä toimia asiantuntijatiimien esihenkilönä. Asiantuntijatyön johtamisessa painottuvat ihmisten johtamisen taidot. Yhdessä tiimiesi jäsenien kanssa teet yhteistyötä jäsenyhdistystemme kanssa, teet odotus- ja vauva-aikaan liittyvää vaikuttamistyötä ja olet mukana useissa sote-alan verkostoissa.

Tarjoamme sinulle vastuullisen, monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän arvostetussa järjestössä sekä hyvät työsuhde-edut. Työyhteisömme on aktiivinen, aikaansa seuraava ja keskusteleva. Toimistomme sijaitsee Pasilassa. Meillä on joustavat etätyökäytännöt, mutta pidämme kohtaamisia toimistolla myös tärkeinä.

Odotamme sinulta vankkaa esihenkilökokemusta, hyviä vuorovaikutus-, vaikuttamis- ja verkostotaitoja sekä tiedeyliopistotutkintoa. Katsomme eduksi, että sinulla on järjestö- ja lastensuojelutyön tuntemusta, asiantuntemusta odotus- ja vauva-ajasta sekä haavoittuvissa elämäntilanteissa elävistä perheistä. Työ edellyttää yhteiskunnallisten muutosten ja hyvinvointialueiden kehittymisen seurantaa. Tehtävässä tulee pystyä reagoimaan nopeastikin muuttuvien tilanteiden vaatimuksiin.

Kiinnostuitko? Lähetäthän ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 12.4.2024 rekry@etkl.fi. Haastattelut tehtävään ovat 19.4. klo 9-16. Tehtävän suunniteltu aloitusajankohta on toukokuussa 2024.

Lisätietoja antaa: pääsihteeri Riitta Särkelä puh 050 63 663 soittoajat 3.4. klo 8-9.30 ja 10.4. klo 8-9.30.

Ensi- ja turvakotien liitto on valtakunnallinen kansalaisjärjestö, joka turvaa lapsen oikeutta suotuisiin kasvuolosuhteisiin, turvalliseen kehitykseen, tukee vanhemmuutta ja perhettä sekä ehkäisee perheväkivaltaa.