8.6.2024 Koulutuskeskus Sopukka, Uusi Porvoontie 482, 01120 Västerskog

Tervetuloa virkistymään ETKL:n kokemus-, vertaistuki- ja vapaaehtoistoimijat! Luvassa mm. tietoa oman hyvinvoinnin vahvistamisesta, hyvää ruokaa, rentoutumista ja saunomista.

Tilaisuuteen mahtuu mukaan max. 20 osallistujaa. Valitettavasti emme pysty järjestämään paikan päällä lastenhoitoa. Aloitamme päivän koulutuskeskus Sopukassa lauantaina lounaalla klo 10.30-11.30, jonka jälkeen siirrymme yhteisen ohjelman pariin. Sopukkaan on mahdollista jäädä la-su väliseksi yöksi, jolloin kotiinlähtö tapahtuu sunnuntaina 9.6 aamupalan jälkeen.

Päivässä on mukana Ensi- ja turvakotien liiton eri työmuotojen työntekijöitä. Tapahtuma on osallistujille maksuton. Ilmoittautumiset 7.5 mennessä.

Kenelle?

Ensi- ja turvakotien liiton tai sen jäsenyhdistysten kouluttamille kokemus-ja vertaistukitoimijoille sekä muille vapaaehtoisille. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, kuitenkin siten, että etusijalla ovat koulutetut kokemustoimijat. Huomaathan, ettei ilmoittautuminen vielä takaa paikkaa, vaan paikan saamisesta ilmoitetaan osallistujille erikseen viimeistään 14.5! Matkakululaskut lähetetään ETKL:n keskusjärjestöön jäsenyhdistysten kautta, joten olethan yhteydessä oman taustayhdistyksesi vapaaehtoistoiminnasta vastaavaan työntekijään ennen ilmoittautumistasi tapahtumaan. Voit kysyä heiltä myös päivän alustavasta ohjelmasta.

Asiantuntija Petra Gergov-Koskelo / petra.gergov-koskelo@etkl.fi

Rastita yksi vaihtoehto. Tarkan matkustus + matkakuluoheistuksen saat omasta jäsenyhdistyksestä.
Rastita yksi vaihtoehto
Oletko allerginen jollekin ruoka-aineelle?
Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.
reCAPTCHA is required.