31.10.2017 09.30-15.30 Ensi- ja turvakotien liitto, toimisto, Asemamiehenkatu 4 A, 7. krs, 00520 Helsinki

Tapaamispaikoissa työskenteleville asiantuntijoille suunnattu työkokous.

Jäsenyhdistyksille

9.00-9.30 Aamukahvi
9.30-12.00 Aamupäivän aikana käsitellään tapaamispaikan palvelukuvausta ja asiakaspalautelomakkeiden toimivuutta, kerrotaan auditointikuulumiset ja keskustellaan yhdessä siitä mikä huolettaa tällä hetkellä ja mikä on mennyt hyvin. Aamupäivässä on mukana myös liiton pääsihteeri Riitta Särkelä kertomassa mitä voidaan tehdä tapaamispaikkatoimintaan kohdistuvan epävarmuuden vähentämiseksi.

12.00-12.45 Lounas

12.45-15.00 Haastavat tilanteet tapaamispaikkatoiminnan asiakastyössä. Kuulemme konfliktisovittelusta ja rakentavan vuorovaikutuksen elementeistä. Työstämme yhdessä case-esimerkkien kautta ristiriita- / konfliktitilanteita tapaamispaikoilla.

15.00-15.30 Hyvät käytännöt jakoon minimessujen muodossa.

Tervetuloa inspiroivaan päivään pohtimaan tapaamispaikkatoiminnan työtä yhdessä!

Lisätietoja antaa Linda Niininen

Ilmoittautuminen työkokoukseen
Työkokoukset on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille ja luottamushenkilöille. Tervetuloa oppimaan, kehittymään ja saamaan ammatillista vertaistukea.
Hinta ja peruutusehdot
Työkokoukset ovat jäsenyhdistysten väelle maksuttomia.