31.1.2024 Teams

Tapaamisen ensimmäisellä puoliskolla käydään läpi ajankohtaisia asioita VE-mittarista ja asiakaspalautteista sekä vuoden 2023 tuloksia. Toisella puoliskolla on STEAn tuloksellisuusraporttien tekemisen sparrausta. Voit osallistua molempiin osuuksiin tai vain toiseen, riippuen tarpeestasi. Tilaa on myös kysymyksille ja keskustelulle.

Samansisältöisiä teams-tapaamisia järjestetään kaksi, jotta mahdollisimman monet löytäisivät sopivan päivän osallistua. Tapaamiset ovat torstaina 25.1. ja perjantaina 2.2. LAKON VUOKSI JÄLKIMMÄINEN TILAISUUS ON SIIRRETTY PIDETTÄVÄKSI JO KESKIVIIKKONA 31.1. Molempina päivinä klo 09.00-12.00. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki viimeistään edellisenä päivänä.

Lämpimästi tervetuloa!

Kenelle?

Teams-tapaaminen on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistyksille sekä keskusjärjestössä työmuotojen koordinaatiossa työskenteleville. Tapaaminen on hyödyllinen Vaikuttavuus esiin -mittaria ja yhteistä palautelomaketta asiakkaiden kanssa käyttäville työntekijöille sekä tulosten tilastoja STEA-raportoinnissa ja vuosikertomuksessa käyttäville.

Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.

Lisätietoja

kehitysjohtaja Sari Laaksonen, sari.laaksonen@etkl.fi ja puhelimitse 040 746 9984.