25.10.2022 17:00-18:30 Teams

Kiinnostaako testamenttaamiseen ja perintöoikeuteen liittyvät asiat? Miten testamentilla voi vaikuttaa perintöverotukseen? Joutuuko testamenttilahjoituksesta maksamaan perintöveroa?

Tervetuloa Ensi- ja turvakotien liiton maksuttomaan testamentti-iltaan ti 25.10.22 klo 17-18.30 Teams-yhteydellä

Luennoijat: Varatuomari Piia Jeremejeff sekä Ensi- ja turvakotien liiton pääsihteeri Riitta Särkelä

Tilaisuudessa varatuomari Piia Jeremejeff kertoo perintöasioista ja testamenttaamisesta sekä muista elämän tärkeistä asiakirjoista, kuten edunvalvontavaltuutuksesta.

Testamentilla voi suunnitelmallisesti huolehtia itselle rakkaista ihmisistä ja läheisistä asioista. Illan aikana kuullaan testamenttaamisen perustietojen lisäksi myös testamenttilahjoittamisen mahdollisuuksista.

Voit lähettää kysymyksiä lakimiehelle etukäteen, ja myös illan päätteeksi voit esittää kysymyksiä yleisellä tasolla luennoitsijoille.

Lisätiedot ja kysymysten lähettäminen 21.10. mennessä aura.ylisela@etkl.fi tai p. 050 476 58 22. Voit myös käyttää kysymysten lähettämiseen ilmoittautumislomakkeen lisätietokenttää.

Ilmoittaudu pe 21.10. mennessä. Ilmoittautuneille lähetetään linkki tilaisuuteen maanantaina 24.10. Iltaan mahtuu 50 ilmoittautunutta. Testamentti-iltaan osallistuminen ei sido mihinkään.

Testamentti-ilta
Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.