8.6.2024 Sopukka

Tervetuloa verkostoitumaan, virkistymään ja kehittämään ETKL:n kokemus-, vertaistuki- ja vapaaehtoistoimintaa! Luvassa kiinnostavia keskusteluteemoja, hyvää ruokaa, seuraa, saunomista ja yhdessäoloa.

Tilaisuuden toteuttamiseksi tarvitsemme minimäärän osallistujia. Ilmoitamme ilmoittautuneille, mikäli määrä ei tule täyteen. Valitettavasti emme pysty järjestämään paikan päällä lastenhoitoa. Aloitamme päivän lauantaina lounaalla, jonka jälkeen aloitamme yhteisen ohjelman. Sopukkaan on mahdollista jäädä la-su väliseksi yöksi, jolloin kotiinlähtö tapahtuu sunnuntaina aamupalan jälkeen.

Päivässä on mukana myös Ensi- ja turvakotien liiton eri työmuotojen työntekijöitä. Tapahtuma on osallistujille maksuton.

Kenelle?

Ensi- ja turvakotien liiton tai sen jäsenyhdistysten kouluttamille kokemustoimijoille, vertaistukitoimijoille sekä muille vapaaehtoisille. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, kuitenkin siten, että etusijalla ovat koulutetut kokemustoimijat.

Kansalaistoiminnan asiantuntija Petra Gergov-Koskelo
petra.gergov-koskelo@etkl.fi, p. 050 5347862