20.–21.4.2024 ETKL toimisto

LIITTOKOKOUS on Ensi- ja turvakotien liiton ylin päätöksentekoelin. Vuosittaiseen liittokokoukseen osallistuvat yhdistysten valtakirjalla nimeämät liittokokousedustajat. Liittokokouksen valtakirjojen tarkastus alkaa liittokokoussunnuntaina 21.4.2024 kello 9.00 ja kokous aloitetaan klo 10.00. Ilmoittautuneille liittokokousedustajille toimitetaan kokousmateriaalit ennen kokousta. Virallinen kokouskutsu toimitetaan yhdistysten puheenjohtajille ja toiminnanjohtajille maaliskuussa. Kokousmateriaalit toimitetaan kokoukseen ilmoittautuneille 4.4.2024. MUISTATHAN ILMOITTAUTUA 3.4.2024 mennessä alla olevalla ilmoittautumislomakkeella. Paikka: Liittokokous järjestetään Helsingissä Insinöörit-Ekonomit talon kokoustilassa osoitteessa Junailijan aukio 3 (Ensi- ja turvakotien liiton toimiston talon toisella puolella). Majoitus tarvittaessa Sokos Hotel Triplassa.

Lauantaina 20.4.2024 järjestettävään PUHEENJOHTAJIEN JA LIITTOHALLITUKSEN SEMINAARIin osallistuvat Ensi- ja turvakotien liiton liittohallituksen jäsenet ja yhdistysten puheenjohtajat tai varapuheenjohtajat.  MUISTATHAN ILMOITTAUTUA 3.4.2024 mennessä alla olevalla ilmoittautumislomakkeella. Paikka: Asemapäällikönkatu 12 B, 4. krs (Ensi- ja turvakotien liiton toimitilat),  majoitus tarvittaessa Sokos Hotel Triplassa.

Kenelle?

Puheenjohtajien seminaari on tarkoitettu jäsenyhdistysten hallitusten puheenjohtajille ja liittohallitukselle. Liittokokoukseen voivat osallistua jäsenyhdistysten nimeävät liittokokousedustajat valtakirjalla ja liittohallitus.

Puheenjohtajien ja liittohallituksen seminaarin ohjelma

11.00 Lounas tarjolla

12.00 Seminaarin avaus

• puheenjohtaja Tarja Filatov

Katsaus toimintaympäristön muutokseen liiton näkökulmasta

• pääsihteeri Riitta Särkelä

12.45 Hyvinvointialueiden tilanne ja haasteet

• osastopäällikkö Kari Hakari, STM (tbc.)

13.30 Kahvitauko

14.00 Hallitustyöskentely ja puheenjohtajan rooli

• asiantuntija Säde Tahvanainen, TSL ry

15.50 Tauko