7.–8.10.2024 Sopukka, Uusi Porvoontie 482, Sipoo

Pidä kiinni -ETMA-työn työkokouksessa pysähdymme Pidä kiinni -hoitojärjestelmän etsivän ja matalan kynnyksen työn äärelle. Jaamme vertaistukea, saamme uusia näkökulmia ja kehitämme työtä eteenpäin. Työkokous on tarkoitettu Pidä kiinni -avopalveluyksiköiden ETMA-työtä tekeville työntekijöille ja heidän lähiesihenkilöilleen.

Maanantai 7.10.

9.00 Aamupalaa tarjolla
10.00 Tervetuloa
10.20 Kuulumisia
12.30 Lounas
13.15 Yhdenvertaiset palvelut – kuinka saavutettavuus tulisi huomioida monikulttuuristen asiakkaiden osalta ETMA-työssä? Tiuku Pennola, monikulttuuristyön asiantuntija, ETKL
14.30 Kahvi
15.00 Avoin ryhmätoiminta, Piia Huhtajärvi, yksikön vastaava, Pro-tukipiste Tampere
17.00 Päivällinen
Saunat lämpiää, yhdessäoloa ja omaa aikaa
20.30-21.30 Iltapalaa tarjolla

Tiistai 8.10.

7.30 Aamupala
8.30 Jatketaan eilisiä teemoja
10.15 Perhekeskus-yhteistyö eri alueilla
11.00 Puheeksioton väline
11.30 Lounas ja huoneiden luovutus
12.15 ETMA-työn työnohjaus, Erja Aalto, työnohjaaja ja kehittämiskoordinaattori, Pro-tukipiste Helsinki
14.00 Kahvit Ateljeessa + päivien yhteenveto
14.30 Päivä päättyy ja kotiinlähtö

Pidä kiinni -etsivän ja matalan kynnyksen työn työkokous 21.-22.11.2023
Työkokoukset on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille ja luottamushenkilöille. Tervetuloa oppimaan, kehittymään ja saamaan ammatillista vertaistukea.
Koulutuspaikka

Työkokoukset toteutetaan liiton ylläpitämässä Koulutuskeskus Sopukassa (Uusi Porvoontie 482, 01120 Västerskog, Sipoo)

sopukka5sopukka6
Sopukassa majoitutaan kahden hengen huoneissa.
Taksit
Liiton kustantamat taksit lähtevät työkokouksen päätyttyä. Muina aikoina taksit ovat omakustanteisia. Aikaa takseilla kohteisiin menee n. 30-45min, mutta ruuhka-aika on arvaamaton, joten esim. lentoasemalle saattaa mennä jopa tunti.
Hinta ja peruutusehdot
Työkokoukset ja majoittuminen Sopukassa ovat jäsenyhdistysten väelle maksuttomia. Osallistumisen voi perua 14 vrk ennen tilaisuutta. Peruutuksen tullessa myöhemmin, peritään 75€ peruutusmaksu. Osallistujan voi halutessaan vaihtaa.
Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.
reCAPTCHA is required.