29.3.2023 klo 18-19.30 Teams

Tervetuloa mukaan toimimaan väkivaltaa vastaan! Somelähettiläänä voit vaikuttaa kotisohvalta käsin. Nyt etsimme erityisesti 16-28 -vuotiaita somelähettiläiksi jakamaan tietoa naisiin kohdistuvaan väkivallasta, naisvihasta, haitallisista asenteista ja sukupuolirooleista sekä turvallisista ihmissuhteista ja lähisuhdeväkivallasta ylipäätään!

Kenelle: Somelähettilästoiminnasta kiinnostuneille nuorille aikuisille. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta toiminnasta tai omaa kokemusta lähisuhdeväkivallasta.

Milloin: 29.3 18-19.30

Missä: teamsissa

Mitä?

• Somelähettiläänä jaat Ensi- ja turvakotien liiton somepäivityksiä, jotka tuntuvat sinusta hyvältä.
  • Voit tehdä omanlaisiasi päivityksiä turvallisiin ihmissuhteisiin, lähisuhdeväkivaltaan, naisiin kohdistuvaan väkivaltaan ja avun hakemiseen liittyen.
  • Voit osallistua nuorille suunnatun sisällön tuottamiseen TikTok:ssa.
  • Osallistut väkivallan vastaiseen toimintaan välittämällä tietoa.

Koulutuksessa:

• Saat perehdytyksen somelähettilääksi.
  • Saat tietoa väkivaltailmiöstä ja tiedon lisääminen vaikutuksista.
  • Kuulet miten voit liittyä somelähettiläiden yhteisöön.

”Somelähettiläänä saat ensi käden tietoa siitä, mistä tällä hetkellä puhutaan. Somelähettiläät ovat tärkeässä asemassa myös palveluista tiedottamisessa. Se, ettei joku tiedä meistä ja yhdistystemme palveluista on turha syy siihen, että ei saa apua kiperiin tilanteisiin. Tule mukaan iloiseen joukkoomme ja auta uudenlaisella tavalla!”

Koulutukseen osallistuminen ei sido sinua toimintaan.

Lisätiedot:
Ilona Mäki
ilona.maki@etkl.fi

Ilmoittautuminen: Somelähettiläskoulutus 29.3.2023
Ilmoittaudu mukaan koulutukseen. Linkki osallistujille lähetetään lähempänä tapahtumaa.
Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.
reCAPTCHA is required.