8.9.2023 9.00-16.00 Teams

Tervetuloa Turvallisille raiteille -lähisuhdeväkivallan katkaisuohjelman syventävään koulutuspäivään!

Aamupäivällä klo 9.00 -11.30 syvennymme taloudellisen väkivallan teemoihin ja pohdimme taloudellisen väkivallan puheeksi ottoa, tunnistamista ja teeman parissa työskentelyä väkivaltaa käyttäneen asiakkaan kanssa. Aamupäivän syventävä osuus on suunnattu kaikille Turvallisille raiteille -lähisuhdeväkivallan katkaisuohjelmaan kouluttautuneille ammattilaisille. Luennoitsijoina toimivat Taloudellinen väkivalta tutuksi -hankkeen asiantuntijat Hanna Nylén ja Tita Ylikätkä.

Turvallisille raiteille -lähisuhdeväkivallan katkaisuohjelma on kehittynyt hankkeen aikana eteenpäin ja iltapäivän osuudessa klo 12.30-15.30 keskitymmekin päivittämään aiemmin koulutuksessa saatuja tietoja. Iltapäivän päivityskoulutusosuus on suunnattu kaikille Turvallisille raiteille -lähisuhdeväkivallan katkaisuohjelmaan kouluttautuneille, jotka ovat olleet koulutuksessa mukana ennen vuotta 2023.

Koulutus järjestetään Teamsin välityksellä.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Lisätietoja: jaana.autto@etkl.fi