11.11.2023 12-17.30 Tampere, Sokos Hotel Torni

Hei kehittäjänuori! Olet ollut mukana väkivallan vastaisessa toiminnassa osana Nuoret väkivaltaa vastaan -hanketta. Tervetuloa mukaan tapaamaan muita nuoria ja väkivaltatyöntekijöitä ympäri Suomen. Tällä kertaa tapaamme Tampereella 11.11.2023 ja yhteisen kehittämisen ja vaikuttamisen lisäksi juhlimme hankkeen onnistumisia. Kurkkaa alta tarkempi ohjelma ja ilmoittaudu mukaan!

Siis mitä? Tapahtuman tavoite:

Tapahtumassa tapaat muiden yhdistysten kehittäjänuoria ja väkivaltatyöntekijöitä ja kuulet mitä kaikkea hankkeessa on tehty ympäri Suomen. Teemme ohjeet yhdistyksiin ja väkivaltatyöhön kehittänuoritoiminnan jatkumiseen. Päätämme yhteiset viestit nuorten kokemasta väkivallasta välitätettäväksi päättäjille Ensi- ja turvakotien liitolle.

Tapahtuma on Tampereella 11.11 klo 12-17.30. Tapahtuma on osallistujille maksuton ja Ensi- ja turvakotien liitto kustantaa osallistujien matkat, ruokailun ja hohtominigolfin.

Pyrimme pitämään tilaisuuden turvallisena kaikille. Noudatamme turvallisemman tilan periaatteita ja puutumme heti mahdolliseen syrjintään, vihapuheeseen ja rasismiin. Saat kertoa itsestäsi sen verran kuin haluat. Tapahtumassa on mukana väkivaltatyön ammattilaisia eri yhdistyksistä.

Tapahtuma on päihteetön. Tapahtuma on osa Ensi- ja turvakotien liiton Nuoret väkivaltaa vastaan -hanketta.

Ohjelma:

12.00 Yhteinen aloitus ja tutustuminen, Lounas Grill It -ravintolassa, Sokos Hotel Tornissa

12-16.00 Yhteistä työpajatyöskentelyä Hotel Tornin kokoustilassa

• Alueellisten ryhmien kuulumiset ja aikaansaannokset, Väkivallaton lyhytelokuva!
  • Vinkit väkivaltatyöntekijöille ja yhdistyksille vapaaehtoistoimintaan nuorten kanssa
    • Ohjeet nuorten mukaan kutsumiseen ja yhdessä tekemiseen
    • Mitä tämä toiminta on merkinnyt mulle? Arviointi toimintaan osallistumisesta
  • Vaikuttamisviesti päättäjille ja Ensi- ja turvakotien liitolle, miten nuoret tulisi huomioida väkivaltatyössä? Miten me haluamme ammattilaisten käyttävän meidän kehittämiä materiaaleja?

Iltapäiväkahvit ja herkkuja

16.00-17.30 Hohtominigolf Ratinassa

17.30 Eväät matkaan ja kotimatkalle!

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 27.10.2023:

Ilmoittautuminen: Väkivallattomat nuorten tapahtuma 11.11
Läheinen aikuinen
Alaikäisten osallistujien kohdalla tarvitaan tiedot myös hänen läheiseltä aikuiselta. Aikuinen voi olla esimerkiksi vanhempi, sijaisvanhempi tai sijaishuoltopaikan ohjaaja.
Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.
reCAPTCHA is required.