11.5.2022 9-11 Teams

Tervetuloa väkivaltatyön vertaistapaamiseen! Vertaistapaaminen on tarkoitettu kaikille väkivaltatyön aikuisasiakkaiden kanssa työskenteleville. Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä.

Tule tapaamaan kollegoita ja jakamaan ajatuksia väkivallan eri osapuolten kanssa työskentelystä. Vertaistapaamisen teemana on väkivaltatyön integroitu työote, tilanteen kokonaisvaltainen hahmottaminen ja kaikkien osapuolten auttaminen. Miten voimme yhteistyöllä tukea asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla?

Vertaistapaamisen ohjelmassa on:

• Ajankohtaista yhdistysten työssä ja kuulumisten vaihtoa
  • Teeman alustus: Väkivaltatyön integroitu työote. Eri näkökulmat hahmottamalla ja tilanteen kokonaisvaltaisen hahmottamisen kautta tehokkaaseen kaikkien osapuolten auttamiseen. Mitä mahdollisuuksia, haasteita, kokemuksia ja tuen tarpeita tähän liittyy? Alustajina Viola – Väkivallasta vapaaksi ry:stä ja Turvallisille raiteille -hankkeesta Kari Hallikainen, erityistyöntekijä ja Maria Merta, lähisuhdeväkivaltatyöntekijä.
  • Keskustelua
  • Yhteistä koontia
  • Seuraavan vertaistapaamisen ajankohta ja teema

Lisätietoja:

Jaana Autto: jaana.autto@etkl.fi / 050 303 5132