23.8.2022 10:00-17:00 Koulutuskeskus Sopukka, Sipoo

Vauva- ja väkivaltatyötä tulevaisuuden sotekeskuksiin hankkeen toinen kaikille ETKL:n jäsenyhdistyksille yhteinen tapaaminen järjestetään Sopukassa 23.8.2022 klo 10.00-17.00. Työkokouksessa kuullaan pilottialueiden kuulumisia, piirretään kokonaiskuvaa siitä, mikä on yhdistysten tilanne syntyvillä hyvinvointialueilla sekä jaetaan hyviä käytänteitä ja oivalluksia.

Työkokoukseen ovat tervetulleita kaikki ETKL:n jäsenyhdistysten toiminnanjohtajat, hankkeen kehittäjäryhmän jäsenet, ETKL sisältötiimien vastuuasiantuntijat sekä ETKL laajennettu jory.

Ohjelma (joka tarkentuu pikku hiljaa 😉):

10.00 Jäsenyhdistykset syntyvillä hyvinvointialueilla – missä ollaan nyt?
Kartoituskyselyn auki lukua ja syvempää analysointia sekä yhteistä tilannekuvaa, siitä mitä hyvinvointialueilla nyt tapahtuu

12.00 Lounas

13.00 Yhteiskehittämistä Keski-Pohjanmaalla, Kokkolan ensi- ja turvakotiyhdistys

14.30 Kahvit

15.00 Asiaa sopimuksista
Yhteistyösopimus Etelä-Savon yhteen sovittavaan
perhekeskustoimintaan
Kumppanuussopimus – mitä sillä tavoittelemme?

17.00 Työkokous päättyy

Ilmoittautuminen: Vauva- ja väkivaltatyötä tulevaisuuden sotekeskuksiin -hankkeen työkokoukseen 23.8.22
Työkokoukset on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille ja luottamushenkilöille. Tervetuloa oppimaan, kehittymään ja saamaan ammatillista vertaistukea.
Koulutuspaikka

Työkokoukset toteutetaan liiton ylläpitämässä Koulutuskeskus Sopukassa (Uusi Porvoontie 482, 01120 Västerskog, Sipoo)

sopukka5sopukka6
Taksit
Liiton kustantamat taksit lähtevät työkokouksen päätyttyä. Muina aikoina taksit ovat omakustanteisia. Aikaa takseilla kohteisiin menee n. 30-45min, mutta ruuhka-aika on arvaamaton, joten esim. lentoasemalle saattaa mennä jopa tunti.
Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.

Lisätietoja: