8.6.2022 Teams -koulutus

Esihenkilöiden työkokous-Teams

klo 8.30- 15.30

Tule kuulemaan puheenvuoroja ja keskustelemaan yhdessä vauvatyön johtamisesta ja toimintaympäristön muutoksista!

Työkokouksen pääteemat liittyvät johtamiseen kompleksisessa toimintaympäristössä sekä toimintaympäristön muutoksiin ja vauvatyön paikkaan uusilla hyvinvointialueilla. Teemoista kuullaan puheenvuorot ja lisäksi on mahdollisuus kollegiaaliseen jakamiseen ja pohdintaan teemojen ympärillä. Lisäksi aiheina ovat  tiedolla johtaminen ja vauvaperheiden talousasiat.

Tervetuloa mukaan!

Ohjelma

klo 8.30–9.00 Vauvatyössä ajankohtaista, Hanna Sellergren vaativan vauvatyön kehittämispäällikkö

klo 9.00–10.15 Tiedolla johtaminen ja esimiestyön tuki Sofia- ja vaikuttavuus esiin asioihin, Sari Laaksonen Kehitysjohtaja

tauko 5 min.

klo 10.15–11.45 Tiina Palviainen, projektipäällikkö Vauva- ja väkivaltatyötä tulevaisuuden sotekeskuksiin- hankkeen alustuspuheenvuoro. Yhteistä keskustelua hankkeeseen liittyvistä asioista vauvatyön näkökulmasta sekä vauvatyön yhdistysten tämänhetkisistä jo olemassa olevista tai suunnitteilla olevista yhteistyökuvioista perhekeskuksiin ja sotekeskuksiin/hyvinvointialueille.

klo 11.45–12.30 Lounastauko

klo 12.30–13.15 Perheiden talousasiat vauvatyössä, Stressisitä säätelyyn- hanke, Jonna Lehikoinen projektipäällikkö

klo 13.15–13.35 Kahvitauko

klo 13.35–15.10 kompleksisen toimintaympäristön vaikutukset johtamiseen ja johtajuuteen, Eva Valtanen KM, työnohjaaja, Werka kehitys Oy