26.9.2022 12.00-14.00 Webinaari

Yhteisillä ruokailuilla elämänvoimaa vauvaperheille -hankkeessa on tuettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten vauvatyön päiväryhmiin osallistuvien vanhempien ruuanlaittotaitoja sekä etsitty hyviä kokemuksia itse valmistetusta ekologisesti kestävästä ja ravitsemuksellisesti monipuolisesta ruuasta.

Hankkeen toteuttajina toimivat Ensi- ja turvakotien liitto, Itla sekä Venner. Hanketta rahoittivat Tradeka ja Kuluttajaosuustoiminnan säätiö KOTS.

12.00Webinaarin avaus ja hankkeen esittely
Petra Gergov-Koskelo, ETKL
12.20Venner-ruokakasvatuskonseptin kuvaus
Emilia Järvinen, Venner
 12.40Perheiden ja päiväryhmäohjaajien kokemuksia
13.00Tauko 10 min.
13.10”Ja siitä ruokailust tulee semmonen niinku yhteisöllisyyden kokemus samalla kun sen tekee yhessä ja sit syö vielä yhessä.”
Tutkimuksen tulokset.
Susanne Ådahl, Ammattikorkeakoulu Arcada
13.50Webinaarin päätössanat
Petri Virtanen, Itla
14.00Webinaari päättyy

Maksuton webinaari järjestetään TEAMS-yhteydellä ja on avoin kaikille. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille maanantaina ennen tilaisuuden alkua. Ilmoittautuminen päättyy 22.9.

Seminaari on maksuton, mutta halutessasi voit tukea työtämme vaikeissa elämäntilanteissa elävien vauvojen ja pikkulasten puolesta vapaamuotoisella lahjoituksella verkkopankissa tai MobilePaylla numeroon 34960. Kiitos!

Lisätiedot:

Hankkeet – Ensi- ja turvakotien liitto (ensijaturvakotienliitto.fi)

Projektikoordinaattori Petra Gergov-Koskelo, petra.gergov-koskelo@etkl.fi