20.10.2020 10-17 Webinaari

Turvallinen lapsuus on yhteydessä ihmisen aikuisiässä kokemaan hyvinvointiin. Tule kuulemaan miten lasten turvallisuutta on mahdollista lisätä ja miten vanhempia  tuetaan ylisukupolvisen kaltoinkohtelun katkaisemisessa.

Webinaarissa puhujina ovat mm. varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapeutti Sanna Isosävi, joka on tutkinut äidin traumataustan merkitystä varhaiselle vanhemmuudelle ja Ph.D. Melissa Runyon (U.S) CPC-CBT-mallin kehittäjä. Melissa on perehtynyt erityisesti lapsiin kohdistuvan perheväkivallan hoitoon. Hän on kahdenkymmen vuoden ajan aktiivisesti kehittänyt yhdysvaltalaisia lasten ja perheiden hoitopalveluja, kuten  Family and Child Treatment Servce (FACTS) ja Child Abuse Research Education and Service (CARES).

Kenelle? Webinaari on suunnattu lapsiperheitä työssään kohtaaville sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaisille ja opiskelijoille sekä kaikille väkivaltatyöstä kiinnostuneille.

Linkki webinaariin lähetetään edellisenä päivänä sähköpostilla. Seuraa päivän ohjelmaa ja osallistu keskusteluun chat-seinällä.

Niina Remsu
p. 050 441 8825, niina.remsu@etkl.fi

10.00 Seminaarin avaus Riitta Särkelä, Ensi- ja turvakotien liiton pääsihteeri

10.30 Kun vanhemmaksi tulo aktivoi kipeitä lapsuudenkokemuksia – miten huomioida sekä vauvan että omat hoivantarpeensa? Sanna Isosävi, PsT, varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapeutti, Traumaterapiakeskus