Ensi- ja turvakotien liiton hallitukseen valittiin uutena jäsenenä Tuomas Koivuniemi Etelä-Pohjanmaan ensi- ja turvakoti ry:stä sekä uudeksi varajäseneksi Johanna Wartio Äidit irti synnytysmasennuksesta ry:stä.

Ensi- ja turvakotien liiton puheenjohtajana jatkaa kansanedustaja Tarja Filatov (Kanta-Hämeen perhetyö ry) ja varapuheenjohtajana Helena Tiuraniemi (Lapin ensi- ja turvakoti ry).Hallituksen jäseninä jatkavat Kirsti Keskitalo (Oulun ensi- ja turvakoti ry), Heli Kivelä (Kaapatut Lapset ry), Jani Kokko (Keski-Suomen ensi- ja turvakoti ry), Mari Lahti (Turun ensi- ja turvakoti ry), Mia Pekonen (Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistys ry), Heidi Nevalainen (Kymenlaakson ensi- ja turvakoti ry) ja Kristiina Teerikangas (Kokkolan ensi- ja turvakoti ry). Varajäseninä jatkavat Anu Haapanen (Pienperheyhdistys ry) ja Marianna Pere (Äidit irti synnytysmasennuksesta Äimä ry).
Valinnat tehtiin Ensi- ja turvakotien liiton liittokokouksessa Sipoossa 7.5.2023

Jani Kokko Keski-Suomen ensi- ja turvakoti ry:stä valittiin jatkokaudelle, uusina jäseninä valittiin Johanna Wartio Äidit irti synnytysmasennuksesta Äimä ry:stä ja Tuomas Koivuniemi Etelä-Pohjanmaan ensi- ja turvakoti ry:stä. Jatkokaudelle valittiin myös kuvasta puuttuva Heli Kivelä Kaapatut Lapset ry:stä.