Ensi- ja turvakotien liiton verkkosivut ovat uudistuneet. Muutoksella halutaan tuoda verkkosivuille selkeyttä ja ihmisläheistä ulkoasua sekä palvella yhä paremmin erilaisia lukijoita.

Uusien verkkosivujen suurin muutos on selkeät ja innostavat sivut apua hakeville. Apua saaneiden tarinoiden avulla kannustetaan etsimään ratkaisuja haastavaan elämäntilanteeseen. Yksin ei kannata jäädä, sillä apua on tarjolla.

”Toivomme, että uusien sivujen myötä apua tarvitseva löytäisi sopivan tuen mahdollisimman helposti.” kertoo viestintäpäällikkö Mikko Savelainen.

”Yhdistystemme tuntevat perheiden ja muiden apua hakevien tarpeet ja monimuotoista tukea on tarjolla. Jollekin paras apu on äitien vertaistukiryhmä verkossa tai vauvan unikoulu, toinen vauvaperhe voi tarvita runsaasti tukea arjen hallintaan ja kolmas apua perheväkivallan katkaisemiseen.” Savelainen kertoo.

Liiton palveluista saa apua vuosittain yli 10 000 ihmistä, joista vajaa puolet on lapsia. Verkkosivuilta löytyy tietoa 30 jäsenyhdistyksen tarjoamasta avusta ja palveluista.

Verkkosivuilla on myös omat osionsa perheiden parissa työskenteleville ammattilaisille sekä erityisesti päättäjille suunnattua tietoa.

Tavoitteena nykyaikaiset sivut

Uudistuksen myötä verkkosivut viedään uudelle, nykyaikaiselle alustalle, joka palvelee paremmin sosiaalisen median hyödyntämistä ja mobiilikäyttöä.

”Uusien sivujen selailu kännykällä onnistuu sujuvasti ja palvelee myös some-käyttöä paremmin.”, kertoo Kaisa Komsi Liiton viestinnästä.

Näyttävät, isot kuvat tuovat verkkosivuille iloisen ja elämänmyönteisen tunnelman.

Anna palautetta

Mitä ajatuksia uudet verkkosivut herättävät? Voit antaa palautetta oheisella lomakkeella.