Lunette Kuukautiskuppeja valmistava Lune Group Oy Ltd on tuonut markkinoille aurinkoisen keltaisen hyväntekeväisyyskuukupin, jolla tuetaan Ensi- ja turvakotien liiton toimintaa sekä lähisuhdeväkivallan vastaista työtä.

– Tytöt tarvitsevat paljon tietoa ja keskusteluapua. Henkinen väkivalta voi olla vaikea tunnistaa ja jos väkivalta pääsee kehittymään vapaasti, niin seurausten korjaaminen voi kestää koko ihmisiän. Meille on tärkeää olla rikkomassa tabuja ja hälventämässä häpeää. Siksi haluamme olla mukana tukemassa Ensi- ja turvakotien liiton toimintaa, sanoo Heli Kurjanen Lunettelta.

Lunette Keltainen on Suomessa valmistettu kestokuukautissuoja. Pakkauksessa on mukana kierrätysmateriaaleista valmistettu kupin säilytyspussukka, jossa kuppi kulkee kätevästi mukana.

Osta hyväntekeväisyyskuukuppi Lunetten verkkosivuilta
Ja lue lisää tuotteesta ja yhtiön tekemästä hyväntekeväisyystyöstä.