Tänä jouluna voit tukea Ensi-ja turvakotien liiton toimintaa ostamalla Kalevala Korun  korulahjat verkkokaupasta ja lisäämällä tilaukseesi lahjoitustuotteen. Jokaisesta yli 100 euron ostoksesta Kalevala Koru lahjoittaa 5 euroa  Ensi- ja turvakotien Liitolle. Et siis lahjoita itse, vaan Kalevala Koru lahjoittaa puolestasi.

Kampanja on voimassa 24.12.2018 saakka. Kertyneet varat Kalevala Koru lahjoittaa tammikuun 2019 aikana.

Toimi näin:

1. Siirry tästä Kalevala Korun verkkokauppaan Ensi- ja turvakotien liiton hyväntekeväisyyssivulle
  2. Lisää sivuilla oleva lahjoitustuote ostoskoriisi
  3. Siirry jatkamaan koruostoksia. Kalevala Koru lahjoittaa Ensi- ja turvakotien liitolle 5 euroa jokaisesta yli 100 euron tilauksesta.
  4. Ostoskorin maksuvaiheessa näet lahjoituksesti ostosten mukana. Lahjoitustuotteella ei ole hintaa mutta sen myötä välittyy tieto halustasi lahjoittaa.

Hyväntekeväisyydellä on ollut keskeinen rooli Kalevala Korun toiminnassa koko yrityksen yli 80-vuotisen historian ajan. Kalevala Korun myyntituottoja ohjataan suomalaisen kulttuurin edistämiseen, ja erityisten hyväntekeväisyyskorujen myynnillä tuetaan tiettyjen järjestöjen ja säätiöiden toimintaa.