Ensi- ja turvakotien liiton puheenjohtajana jatkaa kansanedustaja Tuula Haatainen Helsingistä. Hallitukseen valittiin uutena jäsenenä Seija Lintu Kuopion Ensikotiyhdistys ry:stä. Hallituksesta jäi pois  Kuopion Ensikotiyhdistys ry:n Tuula Väätäinen, jonka hallituskaudet eli yhteensä 9 vuotta tuli täyteen.

Hallituksen jäseninä jatkavat Markku Lehtinen Turun ensi- ja turvakoti ry:stä Turusta, Elina Kekkonen Pienperheyhdistyksestä Helsingistä, Riitta Mäkinen Keski-Suomen ensi- ja turvakoti ry:stä Jyväskylästä, Marja Salo Oulun ensi- ja turvakoti ry:stä Oulusta, Kirsi Salonen Helsingin ensikoti ry:stä Helsingistä, Hannele Sirrola Kymenlaakson Ensi- ja turvakotiyhdistys ry:stä Kotkasta, Helena Tiuraniemi Lapin ensi- ja turvakoti ry:stä Rovaniemeltä, Ulla Yli-Karro VIOLA – väkivallasta vapaaksi ry:stä Mikkelistä sekä varajäseninä Heli Kivelä Kaapatut Lapset ry:stä Helsingistä, Marjatta Kiviranta Vaasan ensi- ja turvakoti ry:stä Vaasasta ja Marja-Leena Meriläinen Pääkaupungin Turvakoti ry:stä Helsingistä.

Lisätietoja:
Riitta Särkelä, pääsihteeri