Ensi- ja turvakotien liitto etsii kahta väkivaltatyön asiantuntijaa:

1) toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Helsinkiin . Asiantuntijan tehtävänä on koordinoida ja kehittää väkivallan kokijoiden kanssa tehtävää työtä yhdessä jäsenyhdistysten ja lähisuhdeväkivaltatyön tiimin ja verkostojen kanssa. Työ sisältää väkivallan vastaista vaikuttamistyötä, kouluttamista sekä ennaltaehkäisyn, kriisityön ja selviytymistä tukevan työn yhteiskehittämistä. Olemme laatukriteereissämme sitoutuneet auttamaan väkivallan kaikkia osapuolia ja teemme yhdessä työtä väkivaltaa kokeneiden, lasten ja tekijöiden auttamiseksi.

Etsimme dynaamista osaajaa, joka tuntee Istanbulin sopimuksen ja on valmis toimimaan sukupuolittuneen väkivallan vastaisen työn eturintamassa. Odotamme hakijalta soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa ja vankkaa väkivaltatyön osaamista. Järjestötuntemus ja asiakastyön kokemus ja näytöt taidosta hyödyntää tutkimuksia kehittämisen tukena ovat eduksi. Työn menestyksellinen hoitaminen edellyttää yhteistyö- ja organisointikykyä, sujuvaa kirjallista ja suullista ilmaisutaitoa, sosiaalisen median taitoja sekä matkustamisvalmiutta.

Tarjoamme työn, jossa saa vaikuttaa sekä hyvän työyhteisön, jossa voi toimia rohkeasti ajassa olevan valtakunnallisen lastensuojelun kansalaisjärjestön arvojen puolesta.

Hakemukset palkkatoiveineen 26.2.2021 mennessä osoitteella rekry@etkl.fi  ja otsikkoon oma nimi sekä ”toistaiseksi”

2.) määräaikaiseen 2021-2022 työsuhteeseen Helsinkiin. Asiantuntijan tehtävänä on koordinoida ja kehittää väkivallan tekijöiden kanssa tehtävää työtä yhdessä jäsenyhdistysten, lähisuhdeväkivaltatyön tiimin ja verkostojen kanssa. Työ sisältää väkivallan vastaista vaikuttamistyötä, kouluttamista sekä ennaltaehkäisyn, kriisityön ja selviytymistä tukevan työn yhteiskehittämistä. Laatukriteereissämme sitoudumme auttamaan väkivallan kaikkia osapuolia ja teemme yhdessä työtä väkivaltaa kokeneiden, lasten ja tekijöiden auttamiseksi.

Etsimme asioihin tarttuvaa osaajaa, joka tuntee väkivallan tekijöiden kanssa tehtävän työn, Istanbulin sopimuksen ja on valmis toimimaan lähisuhdeväkivallan vastaisen työn eturintamassa. Odotamme hakijalta soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa ja vankkaa väkivaltatyön osaamista. Järjestötuntemus ja asiakastyön kokemus ja näytöt taidosta hyödyntää tutkimuksia kehittämisen tukena ovat eduksi. Työn menestyksellinen hoitaminen edellyttää yhteistyö- ja organisointikykyä, sujuvaa kirjallista ja suullista ilmaisutaitoa, sosiaalisen median taitoja sekä matkustusvalmiutta.

Tarjoamme työn, jossa saa vaikuttaa ja hyvän työyhteisön, jossa voi toimia rohkeasti ajassa olevan valtakunnallisen lastensuojelun kansalaisjärjestön arvojen puolesta.

Hakemukset palkkatoiveineen 26.2.2021 mennessä osoitteella rekry@etkl.fi ja otsikkoon oma nimi sekä ”määräaikainen”

Lisätietoja molemmista tehtävästä antaa kehittämispäällikkö Tiina Muukkonen tiina.muukkonen@etkl.fi tai puhelimitse 044 526 5256 seuraavasti: 29.1. klo 8.30-9.30, 9.2. klo 15-16, 17.2. klo 8.30-9.30 sekä 19.2. klo 8.30-9.30..