Sinun jäsenyytesi on vahva kannanotto! Se kertoo, että että haluat olla mukana auttamassa vaikeissa elämän tilanteissa eläviä lapsiperheitä. Tervetuloa mukaan joukkoomme!

Yhdistyksen jäsenenä

• saat viisi kertaa vuodessa Enska-jäsenlehden kotiisi
  • halutessasi voit osallistua paikkakuntasi tai lähialueen yhdistyksen toimintaan
  • olet aina tervetullut mukaan vapaaehtoistoimintaan

Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistyksissä on 4500 henkilöjäsentä ja 80 yhteisöjäsentä. Oheisella lomakkeella voit hakea jäseneksi oman alueesi yhdistykseen tai muuhun yhdistykseen, jonka toimintaa haluat kannattaa ja saada siitä lisätietoa. Tiedot lähetetään yhdistyksen jäsenasioita hoitavalle henkilölle. Jäseneksi hyväksyminen tapahtuu yhdistyksen sääntöjen mukaisesti. Tarkemmat tiedot yhdistyksen toiminnasta ja jäsenmaksun maksamisesta saat myöhemmin. Jäsenmaksut vaihtelevat yhdistyksittäin 10-20 euron välillä.

Liiton kannatusjäsenenä

• saatte viisi kertaa vuodessa Enska-jäsenlehden antamaanne osoitteeseen
  • olette aina tervetulleita mukaan vapaaehtoistoimintaan

Oheisella lomakkeella haetaan Ensi- ja turvakotien liiton kannatusjäseneksi. Kannatusjäseneksi liittohallitus voi hyväksyä oikeustoimikelpoisen yksityisen henkilön tai rekisteröidyn yhdistyksen, säätiön, yrityksen tai muun oikeuskelpoisen yhteisön, jonka toiminta ja tarkoitusperät ovat sopusoinnussa liiton toiminnan kanssa. Jäsenmaksu on yhteisöltä 500 euroa ja yksityishenkilöltä 50 euroa vuodessa.

Jäsenhakemus
Valitse tässä yhdistys tai liitto, jonka jäsenyyttä haet.

Henkilöjäsen. Oheisia tietojasi käytetään yhdistyksessä jäsenhakemuksessasi ja ne rekisteröidään vain yhdistyksen jäsenrekisteriin. Ensi- ja turvakotien liitto saa nimi- ja osoitetietosi yhdistykseltä vain Enska-lehden lähettämistä varten, kun jäsenyytesi on astunut voimaan.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.